Geoblog.pl    aqulec    Podróże     Tajlandia - Indonezja - Singapur - Tajlandia (w przygotowaniu)    Skuter nam sie spodobal :) - Centrum Badan Morskich i Phuket AQuarium

Skuter nam sie spodobal :) - Centrum Badan Morskich i Phuket AQuarium

Tajlandia, Phuket

Towarzysko poprzedniego wieczora, wiec ruszamy dopiero ok.12h. Skuterem najlepiej i najtaniej poruszać się na wyspie, dlatego dzisiaj kończymy co pozostało do zobaczenia..
Jedziemy do Centrum Badan Morskich i Phuket AQuarium, na południowo - wschodniej części wyspy, wstęp po 100b.os. Wiadomo kto największy miał tu raj...:) Ja zachwyciłam się kolorowymi rafami, jakich często się nie spotyka. Rybki oczywiście takie jak w naszych akwariach, a także rekiny, plaszki i baracudy.. Warto zobaczyć to miejsce.

Udaliśmy się dalej na południe wyspy w kierunku portu, z którego wypływają statki na Ko Phi Phi z nadzieją że znajdziemy tańsze bilety niż proponują w mieście, faktycznie o jakieś 500b można zaoszczędzić. My jednak nie decydujemy się ponieważ zostawiamy wyspy na inny termin ..:)

Objeżdżamy wyspę gdzie trafiamy w ciekawe miejsca, Sea Gypsy Village na wzgórzu - budujący się potężny kurort z piękną panoramą na inne małe wysepki, pracownik budowy powiedział że otwarcie kurortu będzie w lipcu br. Trafiamy na plaże zajęte przez miejscowych, którzy bardzo życzliwie nas przyjmują, trochę z nimi siedzimy, aż głodniejemy, bo przecież dzisiaj jeszcze śniadania nie jedliśmy. Jemy u lokalnych sprzedawców, gdzie na dywaniku za ich sklepem na kółkach, konsumujemy rodzinny obiad z Tajami ...:) z tego co mówili podobno mieliśmy widok na Ko Phi Phi od drugiej strony wyspy!

Popołudnie spędziliśmy na plaży do cudnego zachodu słońca na Beach Patong! Plaża brudna, głośna, dużo turystów i rożnych okazów...;P, my znaleźliśmy na końcu plaży spokojne miejsce z mniejszą ilością turystów...

Poznaliśmy dzisiaj w naszym hotelu Polaka podróżującego samotnie, który zwiedza Azję przez 4 m-ce i za m-c będzie grał w filmie w Malezji jako amerykański żołnierz...:) To jego samotne zwiedzanie nie jest tu takie samotne, urozmaicają mu je skutecznie Tajki...:)

Kolejny dzień kończymy bardzo wesoło :), uciekamy spać bo mamy tylko 3h snu, a przed nami o 4h rano lot do Indonezji....

dziobaki
dziobaki - 2010-04-30 09:58
hej, mamy nadzieje ze nie zaspaliście na samolot ;)

Kasia
Kasia - 2010-04-30 11:30
Juz w Indonezji ......? :)
U nas slonko, cieplutko, wiosennie i zielono, robie zdjecia....:):)

Ala i Artur
Ala i Artur - 2010-05-01 00:04
Dzięki, fajnie się czyta, trzymamy kciuki za udaną podróż. Sporo już zobaczyliście :)) piszcie jak najwięcej!
Pozdrawiamy

Ala i Artur
Ala i Artur - 2010-05-01 00:04
Pozdrawiamy

aqulec - 2010-05-12 15:04
Kochani jest tu tak cudnie, ze nie mamy czasu niestety pisac codziennie, czerpiemy jak najwiecej z wakacji, zeby moc sie podzielic z wami :) blog bedzie uzupelniony po przyjezdzie :)

buziaki

aqulec - 2010-05-12 15:07
Kasiulek rob focie, nadrobie po przyjezdzie :), a na samolot zdazylismy dziobaki, baaa nawet prowadzilisimy dwie zagubione francuzki na dworzec, z ktorymi pozniej spedzilismy pare dni...Indonesia the Best, ciooo tam Tajlandia :P :)

K
K - 2010-05-16 19:05
Mam nadzieje ze u Was wszystko OK. Gdzie teraz jestescie?
W Tajlandii niebezpiecznie, ale mam nadzieje ze to zdala od Was.

aqulec - 2010-05-18 18:09
Dzisiaj wrocilismy z Gilli Air i jestesmy na Bali, pojutrze jedziemy na trzy dni do Bangkoku i do Polski! Slyszelismy wlasnie od miejscowych niepokojace wiesci w BKK.../ odezwe sie jak dolecimy/ pozdrowionka dla was i duzo slonca naszego na te powodzie w kraju..:(